måndag 27 april 2009

Spänn hjälmen!

Sonen dammsuger och bandet Lillasysters sköna texter hörs: vakna upp, säg en bön, ta en shot och spänn hjälmen! Tja, kan inte säga det bättre själv :) Dags för en vardag som jag längtat efter. Våren har även kommit hit. Ljuset mycket ljusare än i Budapest och grönskan lite skirare. Morgonpasset går så otroligt trögt men jag är igång! Det är huvudsaken. Hör Z:s röst inom mig, head up, head down i det jag gör efter serien. Åh, jag älskar vårt yogarum och jag har allt att jobba på nu. Jobbet väntar, bra att vara tillbaka igen. Det är bara att spänna hjälmen!

4 kommentarer:

  1. Det har varit riktigt beroendeframkallande att följa ditt bloggande om yogandet i Budapest.... Ni är så modiga ni som kan, vill och vågar skriva. Tack :-))

    SvaraRadera
  2. Åh, va kul. Det är ömsesidigt, tackar för alla kommentarer. När vi har dialog, gör det gemensamt är det fantastiskt!

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem igen!
    Du verkar haft en lärorik tid och fått vara med om en fantastisk yoga, resa - din egen resa med lärare som du lär så mycket av.
    Väl unnat.
    Anna

    SvaraRadera
  4. Tack! Samma till dig som också varit på kurs :)

    SvaraRadera