måndag 3 augusti 2015

Svettig och stel

Jahaja. Man ska ta det lugnt med vad man önskar ibland... Vi kommer nästan inte ur sängen när klockan ringer. Sedan långt yogapass. Svettig och  stel. Mer stel än på hela sommaren. Kan ha att göra med att jag yogar tidigare än jag gjort när jag varit ledig. Kan ha och göra med att vi satt i bilen flera timmar igår. Eller också är det bara något annat. Ni vet. Allt som påverkar. Men det är tufft. Sedan kaffe och iväg till ett folktomt arbete. Nåja. Jag är glad att vi är igång. Trots allt. Och solen lyser så vi kan dricka kaffet ute. Jag ska ut i skogen och lufsa när jag kommer hem idag och det är skönt att tänka på det redan nu! Är du igång också?

6 kommentarer:

  1. Jag är på semester och har problem typ; ska jag yoga med eller utan hund😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som lagom mycket att hantera 😊

      Radera
  2. Jag går in i min andra semestervecka nu. Och sticker till Serbien idag.
    Är så glad över ledigheten som verkligen behövdes.

    Läste att du fortsätter som lärare och föreläsare.
    Tänk att det tror jag blir fantastiskt bra!
    Så flera får ta del av dina kunskaper och klokheter.
    Kram och många sköna lufsstunder i skogen till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fint i Serbien :) Och skönt för dig att du har semester kvar.
      Tack snälla du, jag hoppas det blir bra men det känns så. Kram kram

      Radera
  3. Jag har varit alldeles för trött/lat för morgonyoga..måste träna på att komma upp när klockan ringer.. Skönt med skogen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte enkelt när vardagen drar igång, även om man vill! Kram kram

      Radera