onsdag 23 april 2014

Hej då Jante!

Jag är så svensk i vissa lägen. Med det menar jag det här med att man inte ska vara för stolt över saker man gjort. Helst lite ödmjukt tyst. Men jag är stolt. Över allt möjligt. Min familj. Mitt jobb. Mitt företag. Och nu senast min bok förstås. Jag har bitit huvudet av skammen och insett att det är okay att berätta vad man gjort och att man till och med är stolt ibland. Hej då Jante!
   Från djupet av mig vill jag också säga tack. Tack. Helt enkelt. Jag får vanliga brev, mail,  sms och vackra kommentarer i sociala medier om boken. Jag får helt enkelt uppskattning på en mängd sätt. Jag bugar mig. Överväldigad. Glad. Och jag vill nu gå ett litet steg till, du som har läst och har lust att ge ett omdöme på bokus eller adlibris Om du har lust och gör det så gagnar det boken. För jag vill att den ska bli läst förstås, nu när jag tagit mig ur nervositeten och faktiskt berättat om min bok. Alla timmar jag tvekat, de är borta nu. Skriver du om den så hamnar den högre upp på listan. Helt enkelt.
   Vill du köpa den så finns den på de här bokhandlarna, adlibris och bokus. Eller också klickar du hem den via widgetshop som finns under fliken här på bloggen, som heter min bok! eller på min hemsida www.stillastund.se under fliken yoga - min bok.
   (Att jag bara skrev det här! Men jag tar ett kliv till i det fria!)

4 kommentarer:

  1. Heja Heja!
    Varför skulle du inte göra det, det vore inte bra om inte folk fick reda på att boken finns, den är fantastisk. Vi måste lära mer av varandra och speciellt av amerikanerna att faktiskt informera om de bra sakerna också.
    Robert K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Robert för dina ord och ja, amerikaner kan man tycka mycket om, de jag har träffat och lärt känna har varit så fria i tanken och ganska fantastiska!

      Radera
  2. Yo go! Jag håller med om amerikanarna, vi har en del att lära om detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta! Jag vidgar mina gränser hela tiden :) Och ja, vi har något att lära oss där!

      Radera