onsdag 30 juni 2010

Gästbloggar och skickar paket

Jag har tagit chansen att gästblogga lite, hos Magda. Och mitt inlägg har legat några dagar och skvalpat. Väldigt generöst tänkt av henne, för oss som gästar men även för hennes läsare som får mer att läsa även om hon inte är vid en dator!

http://magdapunktnu.blogspot.com/2010/06/gastbloggare-annika.html#comments

Jag är inte bara en skrivande yogini, jag är ju en bokätare också. Kan inte beskriva det bättre :) Är med i Sommarskönt bokbyte för första gången och hade mycket pyssel för mig igår kväll när jag packade ett proppfullt paket. Så spännande. Och lite nervöst...Hoppas hoppas min hemliga bokvän blir nöjd!

8 kommentarer:

  1. Nu så har jag skickat paketet till dig! Hoppas att du får det imorgon, ska bli roligt att se vad du tycker om det jag valt. :-) /Din hemliga bokvän

    SvaraRadera
  2. Jag kommenterade hos Magda..bra inlägg!

    SvaraRadera
  3. Toril jag såg det! Härligt :)

    SvaraRadera
  4. Ska gå in och läsa det direkt...!
    Du kan ju låna mitt hem ett tag hihi... så lånar jag den plats du firade midsommar på... det lät helt underbart...!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Milla - eller hur?!

    Daniel -Tack tack!

    SvaraRadera
  6. det här bokbytet låter himla kul! nu ska jag läsa ditt gästinlägg.
    kram och ha det gott.

    SvaraRadera
  7. Visst gör det?! Men jag är nästan mer spänd på vad den jag skickat till tycker än det jag får själv... lustigt! Jag tror att det jag får kommer att vara en riktig överraskning :) Kram!

    SvaraRadera