måndag 25 april 2016

Huller om buller

Helgen blev fin. Ungarna lever sina liv och har det bra. Jag gläds åt att vi får vara så delaktiga som vi är med dem. I med- och motgång så lättar de sina hjärtan och det är skönt. Nu har vi har bara varit. Käkat ute. Varit på utställning där Bob Dylans tavlor hängde!! Elva gallerier i världen får visa dem och vi var på ett av dem. I lilla Göteborg. Coolt. Gillade hans stil och hade gärna köpt en kopia med äkthetsintyg men den kostade 25000 kr. Ökar förmodligen i värde. Men vi avstod :) I lördags var vi helt slut allihopa, vi sov på hotellrummet, en skön tupplur och sedan hämtpizza och mys tillsammans. Jag älskar det kravlösa operfekta livet vi har de här helgerna när vi rest ner för att helt enkelt bara vara tillsammans. Vi pratar mycket, promenerar en del och så vilar vi huller om buller. Lite hurtigt hade jag tagit med mig träningskläder, det finns ju gym på hotell, men jag tittade inte åt dem när jag var där. Allt har verkligen sin tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar