onsdag 16 januari 2019

Snart är det måndag

Vissa morgnar är bättre än andra. Idag var en sådan morgon. Jag är mjukare, jag känner energin leva i mig. Inte alla dagar, men just idag flyter den mer obehindrat. Mitt mjukaste pass på fler månader. Vill förbereda mig så gott jag kan inför min lilla operation som ska göras så jag har en del tillagda asanas i min dagliga sadhana, just för min livmoder.
   Efter yogan blir jag uppringd av en sköterska som frågar om jag kan komma till en annan stad på måndag morgon för mitt ingrepp. Blir helt paff men självklart säger jag ja, jag vill ju få det gjort. Det är skönt när det går fort men också lite oroande. Varför så bråttom? Men som sagt, inte försöka skapa problem jag inte ens vet om jag har.

Tacksam för yogan som grundar mig och snart är det måndag. Jag längtar tills det är gjort.

4 kommentarer:

  1. Det är bråttom för att du har tur. En plats ledig. Ibland vinner man på lotteriet. Punkt slut! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Marika!!! Det behövde jag höra. Kraaam!

      Radera
  2. Stämmer in i Marikas stämma ovan :) ♥

    SvaraRadera