onsdag 29 februari 2012

Bloggen i blodet

Glad. Skål på er! 60 000 sidvisningar. Känns inte helt fy skam med tanke på att jag knappt vågade skriva i början. Men nu är bloggen i blodet. Och jag är så tacksam att ni lämnar kommentarer när ni har lust. Så tacksam att jag har er därute att bolla tankar, funderingar och frågor med. Jag och ni är kanalen vi skapar. Dialogen jag önskat. Tack för att just du läser här. Tack för att du visar avtryck och åsikter när du har lust. Tack Blogger för att jag kan svara direkt under varje kommentar. Tack för 60 000 sidvisningar. Skål!

10 kommentarer:

  1. Skål!
    Så innerligt glad att jag hittade dej och skulle inte vilja vara utan denhär bloggemenskapen som skapats.
    Vi fortsätter i samma stil <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. Skål och tack själv. Glad att jag hittade din blogg:)
    Lycka till med nästa 60.000!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag får läsa!!!
    Grattis!
    Stor stor Kram
    Marika

    SvaraRadera
  4. Skål och kram! Så roligt att du finns här, tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Tack själv, det är guld att ha vår gemenskap i cyberspace!

    SvaraRadera
  6. Jag är glad att jag hittade dig:)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Skål! Glad att du finns här med dina visa och tänkvärda ord. :)

    SvaraRadera
  8. Jag är så glad att jag hittat din varma, fina, livsbejakande blogg, den är som en varm, len smekning på kinden!

    SvaraRadera
  9. jehhooooo!
    skål och godnatt för det...

    SvaraRadera
  10. Skål på dig och din kloka, varma, intressanta blogg!! Jag vet varje gång när jag klickar mig in hit att jag kommer att mötas av något intressant och livsbejakande att läsa, och jag ser alltid till att jag har tid att läsa ordentligt, för dina ord innehåller så mycket!

    Förra inlägget är SÅ intressant! För några år sedan fick jag mitt livs största aha-upplevelse när jag insåg att jag INTE är mina känslor. Detta förändrade mitt liv jättemycket, och var så befriande! TACK för att du bloggar!!!
    Kram

    SvaraRadera