söndag 18 april 2010

Äventyr!!

Ingen mer väntan! Och Evelina, du har så rätt, det går faktiskt att ta sig fram med annat än flyg också. Vi tar bilen till Serbien. I eftermiddag lassar vi in yogamattor, väskor, talböcker, matsäck, vatten, tetermosar och tjocka tröjor. Här ska köras :) Är så lyckligt lottad att jag har den bästa av yogavänner och som erbjuder sig att ta sin bil ner. Så vi kör. Hur den ska komma hem blir en senare lösning :) Håll tummarna att vi kommer fram snabbt och lätt! Uppdaterar här när vi är på plats.

10 kommentarer:

  1. hej hej!
    vilket äventyr! :) jag ska hålla tummarna att ni kommer fram säkert.

    kramar*
    /S

    SvaraRadera
  2. Go girl! Kör försiktigt bara...säkert många som är ute på vägarna nu...
    T R E V L I G - R E S A!
    Solskenskram
    Renée

    SvaraRadera
  3. wow-imponerande..... Går åt både bra bil och uthålliga förare till en sån resa.
    Allt gott på vägen !
    Siv

    SvaraRadera
  4. Härligt!Det mesta går ju faktiskt att lösa. Vi får tyvärr stanna hemma men kommer att boka resan till september istället. Förhoppningsvis har det bolmat färdigt då.

    SvaraRadera
  5. Å, vad härligt med starka och handligskraftiga tjejer!

    Ha det så jättebra!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ha en finfina resa vännen å en säker färd ner!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fin blogg! Känns riktigt kul att ha hittat hit :)

    SvaraRadera
  8. Hej Annika jag var i London i helgen på yogakurs med Emma, antar att det är dit du ska? Vi fick ta färjan för vårt flyg var också inställt, men det gick bra, inte det kaos jag hade föreställt mig. Vi ses hemma i Örebro vid tillfälle, jag kommer hem igen i augusti. Hälsningar Susann

    SvaraRadera