onsdag 30 december 2009

Gott Slut och Gott Nytt!

Ett nytt år ligger där och väntar vid våra fötter. Hur ska det bli? Vågar jag? Kan jag? Törs jag? Antar att vi alla mer eller mindre brottas med de frågeställningarna. Jag tänker utmana mig själv rejält. Jag tänker göra det jag viskar till mig själv tyst, tyst inombords. Det jag EGENTLIGEN vill. Så får det bli. Det finns en väg framåt, jag väljer den! Önskar er alla ett riktigt gott slut och en fantastisk början på ett alldeles nytt år! Ett med vackra symmetriska siffror 2010. Låt oss ge oss själva chansen att förverkliga det vi drömmer om!

14 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Vi väntar med spänning på fortsättningen, lämna en cliffhanger sådär i
    slutet på året..

    Robert

    SvaraRadera
  2. Full fart framåt 2010!
    Med målmedvetenhet och drömmar kommer du långt.

    Change your thoughts and you change your world.
    -Peale

    SvaraRadera
  3. Det känns onekligen som att nästa år är början på något nytt. Det har liksom trappats upp ett tag nu. Vi andas in nyårsluften med tillförsikt och så kavlar vi upp ärmarna. Nu! :)
    Nyårskramar!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Gott Nytt År till Dig och styrkan den har vi inom oss. Ser fram emot att ta del av dina äventyr, tack för att du delar med dig av ditt "klokskap". Kram.

    SvaraRadera
  5. Ja jag hoppas på ett riktigt pangår! Gott nytt till dig med. Kram

    SvaraRadera
  6. hej hej!
    vilken fin bild på dig! :) jag tror att det är viktigt att blåsa Liv i drömmarna, för att må bra. de är ett utryck för våra innersta önskningar. Livet är föränderligt, det är bara att blåsa med och göra det som man känner för, efter bästa förmåga. jag tror att vi på sätt och vis väljer hur våra Liv ska bli, även att ödet finns där ute. jag är lite komplex.

    passa på att utmana dig själv! visst är det läskigt, men tänk vad stolt du kommer vara efteråt. du kommer att lära dig en massa på att gå utanför din trygghetszon.

    lycka till!
    och ett stort:
    GOTT NYTT ÅR!!!

    kramar*
    /S

    SvaraRadera
  7. tack så mycket! du är så gullig! :) det läker, jag känner hur kraften byggs upp och förstärks med yogan. jag bytte namn på bloggen och sedan bytte jag tillbaka, jag kom på att det var dumt. det skulle bara förvirra mig själv och läsarna. jag har hållt på med det här inlägget ett tag, "orden föds", sparat och ändrat, men det är uppe nu med :)

    kramsar*
    /S

    SvaraRadera
  8. hoppas att du får ett bra år 2010 och att du når dina mål :) kramar

    SvaraRadera
  9. Gott nytt år! Du har en snygg avatar också, det är en bra början! Ut med det gamla, in med det nya ;-)

    SvaraRadera
  10. Lycka till med alla dina drömmar och ambitioner!
    God fortsättning!
    Kram Helle

    SvaraRadera
  11. God fortsättning!
    Magda - avatar??

    SvaraRadera
  12. Du vågar, du törs, du kan! Såklart. Vi behöver bara påminna oss själva om det ibland.

    Lycka till i drömlevandet!

    SvaraRadera