tisdag 22 december 2009

Tecken och tomtebloss

Jag fick min tredje behandling hos kiropraktorn imorse. Och övningar. Nu är jag tankad med information över hur jag ska gå vidare. Känns bra och spännande. Men. Jag blir lite trött och illamående efter behandlingarna. Inte helt med. Tänker långsamt. Tecken på att något måste rättas till. Kanske inte alls har med det att göra, men jag noterar det nu. Tecken i min kropp. Kommer till jobbet och mitt lösenord till mailprogrammet är borta! BORTA. Jag är trött i huvudet helt enkelt. Tar det som ännu ett tecken. Ett tecken på att jag behöver vila. Strax är det julledighet och det ska bli så skönt. Vila. Mat. Fikonbollar med choklad. Tända ljus. Granen grann och snön är vit. Umgås med familjen tills jag storknar :) Jag önskar er alla den godaste av jular! Frid. Tecken och tomtebloss!

6 kommentarer:

  1. Dina spänningar har släppt, blockeringarna har sprängts. Plötsligt känner du inte igen dig. Nu visar kroppen dig vad som finns under ytan. Lyssna och följ efter, spänn inte emot.

    Önskar dig och dina kära en avkopplande och stämningsfull julhelg!

    SvaraRadera
  2. Frid, tecken och tomtebloss!
    Kärlek och värme! Den godaste julen av dem alla.
    Ta hand om dej vännen - tänker på dej!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. God jul du med:)
    Å kul att du hittat till min blogg..Har en önskan om att få in yogan i min dagrutin..å hoppas att kunna komma igång med det å bli biten..så din blogg har kanske lite tips å ge..Jag återkommer helt säkert..nu ska jag läsa lite fler av dina inlägg.
    Allt gott!

    SvaraRadera
  4. Tack! Och Toril om jag kan hjälpa till det minsta med mina ord till att bli träning hos dig - då är det fint och gott! Må gott alla <3

    SvaraRadera
  5. hoppas du får en lugn och skön vila.

    stjärneljus*
    /A

    SvaraRadera