måndag 11 maj 2009

Trött

Varför så trött trött? Men jag tar mig upp, hela familjen ligger som i dvala. Annat var det när barnen var små och pigga :) Tränar och det går fint. Jag tänker inte, bara gör och då blir det bäst. MEN. Efteråt, yr och konstigt svag. Lägger mig och vilar lite, tittar på klockan och det har gått en timme! Bestämmer mig för att stanna i sängen idag, kollar med chefen och det funkar! Meningen... Tröttheten kommer förmodligen av den pollenallergi jag känner av lite grann. Inte jättemycket men tillräckligt för att däcka mig. Lyssnar på kroppen och stannar hemma idag. OCH jag har tränat!

3 kommentarer:

  1. Åh det är som om alla är trötta just nu.
    Låter härligt att vara kvar i sängen. Jag har inte tränat, ska försöka ikväll om min rygg tillåter. Om det inte blir asana ska jag nog sitta och andas och meditera.
    antar att man ibland måste kämpa igenom sin träning, svackor kommer och går.
    Trist med pollen, jag har samam problem.

    Anna

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Anna ovan. Tröttheten har hälsat på hos många av oss. Men vi behöver väl acceptera det innan vi piggnar till :)

    SvaraRadera
  3. Tja så är det nog. Att bara vara i det, trött i kroppen men lite rastlös i skallen ändå! Vilar vilar...

    SvaraRadera