fredag 15 maj 2009

Brinner upp

Liniment. Jag säger bara det. Har ni provat någon gång? Linnex liniment använder jag. Ibland. Ibland. Igår kväll stretade det och drog i ländryggen, i knävecken, i låren, i i i i... Tja, jag smorde på lite här och där. Det här linimentet är utformat som en roll-on eller vad man ska likna det vid. Drog på lite där jag kom åt. Jo just! Trodde jag skulle brinna upp! Bokstavligen. Kroppen röd och fin. Fläckvis. Tja, tänk att jag hinner glömma vissa saker mellan varven. Men idag, musklerna lena och fina, blodgenomströmningen helt ok och inget som stretar. Vet inte riktigt vilket ordspråk som passar in, kan inte direkt säga den som vill bli fin, den får lida pin. Men nästan :)

3 kommentarer:

  1. Tack för peppen!
    Linnex liniment låter bra. Det ska man kanske prova.
    Jag brukar ta en koncentrerad tigerbalsam.
    Spikmattan hjälper också.
    Vilken härlig bild på din Guru

    SvaraRadera
  2. Linnex! Det har varit min räddning hela vintern med ond rygg. Det var du som tipsade mig en gång i tiden! Men - Man glömmer ju så lätt att det bara går att stryka EN gång. Plötsligt finner man sig själv gnugga med stiftet fram och tillbaka..Sist var jag vaken halva natten. Formligen kokade. Men precis som du säger så är man mjuk och fin när man vaknar!

    a

    SvaraRadera