torsdag 14 juli 2011

Mycket yoga blir det

På lördag landar Alex med sin grupp från Irland. Och någon annan kommer lång väg från ett annat håll för att delta i hennes kurs. I min studio :) Det känns lite overkligt och spännande och jag är tacksam för att jag har yogavänner som jag kan dela så mycket med. Träningen. Men allt det andra också. Som kommer på köpet. Eller hur man ska säga. Och när Alex åker, då kommer fina Nina från Finland och hälsar på! En så kär bloggvän att det känns självklart att vi äntligen ska få ses. IRL. Så häftigt. Och yogan är vår röda tråd. I oss. Men också mellan oss. Och jag är tacksam. D kommer med både tidningen och kaffe på sängen idag. Får en mjuk och vänlig start på min dag. Och den där röda tråden av samhörighet den känns som den vill bli till ett fyrverkeri i mitt bröst. Det vill ut på ett sprudlande sätt. Välkomna ni som reser hit. Och som jag får nöjet och glädjen av att se. Bubblet inombords, det finns kvar. Också. Mycket yoga på många sätt. Må gott mina vänner!

Bild på mig tagen av Dan Lindberg

5 kommentarer:

  1. Kan bara tänka mig att det blir en extra varm tråd mellan er som yogar och så extra roligt det måste vara att träffas på riktigt när man har ett så stort intresse gemensamt. Önskar er fina dagar!!
    Du skriver så fint så fint om samhörighet... så fint att jag sitter här och ler:)

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, är det inte för härligt! Ser så framemot att få träffa dej, se dej i ditt liv och din omgivning. Och så höra om hur dagarna med Alex i din shala varit. Vi kommer säkert vara yogautmattade hela högen - men vad gör det, vi känner ju redan varandra :) Kram så länge! och vila mellan varven *omtanke*
    SolhälsningsNina, som inte kan logga in denhär gången!

    PS. Vilket fint foto förresten! DS.

    SvaraRadera
  3. Och vilken bild sedan. Världens finaste. Precis som din text.
    Yoga is da shit, jag säger då bara det!

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Vad spännande! Ha en trevlig sommar.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  5. yoga och blogg-möten. härligt! jag skulle också gärna komma på yogakurs!
    kramar till dig
    och tack för din fina kommentar hos mig, gjorde mig så glad...

    SvaraRadera