fredag 12 november 2010

Håll ut

Det är helgstämning i mig redan så här på fredagseftermiddagen. Det regnar och snön smälter bort medan man tittar på den. Björken utanför mitt fönster har miljoner vattendroppar och det är faktiskt vackert. Men jag har svårt för slask. Det är dimma längs trädtopparna och i helgen blir det Bo och Leva mässan i stan. Lite inspiration till vårt husbygge som jag skriver mer om en annan gång :) Önskar er alla en soft helg. Vila och mjukhet. Sovmorgon, god yoga på söndag och härlig choklad! Delar med mig av en helt fantastisk låt för stämningen skull. Egentligen är jag inget Kent-fan, men jag fullkomligt älskar den här texten. Håll till godo och håll ut, snart har halva november promenerat förbi. Skön helg mina vänner!

5 kommentarer:

  1. Helgstämning här också. Jag vill bara vara inne och göra ingenting. Lyxigt. Och chokladen väntar på mig i skåpet. :-) Ha en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  2. Det lär bli sol här så jag hoppas ta ut mina barn någonstans.
    Skön helg på dig också!

    SvaraRadera
  3. NU -lördag eftermiddag- är det helg för mig. Efter tre yogapass blir det NU kvalitétstid med familjen och god mat.

    Inspirerande Bo och Leva stunder1

    KRAM

    SvaraRadera
  4. ha det gott! tack för låten, så fin...
    kram

    SvaraRadera
  5. Hej Annika!
    Det är så skönt med helg! Jag ska till farmor och farfar i dag, gratta pappa på fars dag!

    Hoppas du får en mysig helg.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera