lördag 20 november 2010

Goda nyheter sprider sig

En dag av goda nyheter. Från långväga vänner. Från goda grannar. Åh, så många planer i mitt huvud och snön kyler effektivt ner min överhettning :) Vi åker ut på landet och tittar på grunden till det som blir nybyggget. Overkligt. Men gott. Och igår hade jag ett pass med några av mina elever direkt efter jobbet. En skön stund att göra yoga på. Precis när helgen ska börja. Energin var påtaglig i rummet. Gick hem och kände hur stark jag är. Och blir. I min undervisning. Jag är så tacksam att jag har mina grupper. Att de vill yoga hos mig. Och att det händer saker i deras kroppar. Lugn och ro. Andning djupt nere. TACK! Goda nyheter har en tendens att spridas, det vet ni väl? En alldeles förträffligt god snöig helg önskar jag er, mina vänner!

5 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vad underbart! Njut du av dina elever, jag tror att det är ömsesidigt.

    Positiva frön sprids med vinden och blommar i människornas hjärtan.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  2. more positive spirals! more and more, spiral spiral...

    dina elever är nog lika tacksamma dom med! kram

    SvaraRadera
  3. Lite som Pay it forward...underbart..låter mys med yoga efter jobbet i en fin grupp dessutom. Jag yogar numera på morgonen..skönt även om jag inte alltid är närvarande mentalt..men jag jobbar på det och känner att det är skönt att sträcka och tänja lite...
    Kram du fina..tack för att du finns därute...

    SvaraRadera
  4. Härligt att starta helgen med yogan, och att du är stark i din undervisning...Åhh lycka till med ert bygge, jag vill oxå bygga nytt. Kram

    SvaraRadera
  5. Tack fina för din kommentar på Så kom solen! Var länge sedan jag bloggade privat och det är pirrigt att börja igen, men kul. <3

    SvaraRadera